Torsdag och helt ledig!!

Går hade vi sista eximinationen vilket betyder att termin fyra nu är avklarad! Jippijipp! 
Jag älskar verkligen de här fyra dagarna jag har framför mig nu, det finns inget man kan plugga på. På måndag är det intruduktion för vårens kurser och fram tills dess är det ledighet!! Nästan i alla fall, ska in till skolan imorgon för någon lektion som jag inte riktigt har koll på vad det är men räknar med att det inte ska vara något jobbigt. 
 
Nu sitter jag med kaffemuggen i högsta hugg medans tvättmaskinerna jobbar för fullt i källaren.. 
Och mycket mer än så tänker jag nog inte ägna min torsadgs förmiddag till.
Vid kl 12 ska jag möta upp Ankan (aka Linnea) för lite lunch-träning och efter lunch ska vi ner på stan och att leta present till vår underbara Mallis som fyller 24 imorgon:) 
Så ser mina dagsplaner ut än så länge. 
Gäspar gäspar..
Gårdagens träningsoutfit, shortsen köpte jag i London på 90% rea! Sweet right;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0