Sjuk...

Ja så går det när man inte vilar.. 
Det började som en kittlande känsla i halsen igår vid lunchtid, men tjurig som man är så lyssnar man ju inte på kroppen utan man intalar sig själv att man bara har andats in lite för mycket kalluft, slutade med influensa sumptom på morgonen.
När jag kom till gymmet igår och satte igång och träna kände jag mig seg i kroppen och efter att jag hållit i 45 min VattenFYS också så va smärtan i halsen ett faktum.. 
Så inte så mycket sömn inatt och efter att tvingats iväg till skolan på förmiddagen är jag nu äntligen hemma och nerbäddad på kökssoffan men lite mellis i magen. 
Men kilade faktiskt inom en stortbutik på vägen hem då de hade halv reapriset på bland annat skor så jag fyndade med mig ett par Asics hem för endast 350 kr, (odinarie 1400)! AWESOME! Samt ett par nya löpartights från Under Armour som också var på rean. Riktiga fynd. 
Men nu blir det inte mång fler knop gjorda idag, nu ska jag vila mig frisk. 
 
 

Kommentarer
Postat av: B

Jag säger ju det! Man måste vila också!

2015-01-29 @ 20:14:22
URL: http://blogg.benjaminandreasson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0