Inte så lång skoldag ändå:)

Det blev bara skola fram till lunch oväntat nog, då de två sista lektionerna blev inställda. Inte blev jag så ledsen för det precis. 
Så efter skolan åkte jag hem till Ankan och käkade lunch och satt där i ett par timmar och diskuterade värdsliga saker. Efter det gick jag till ett kafé här i stan där jag nu sitter och läser super "intressanta" atriklar som vi ska analysera i grupp nästa vecka... Jag och läsa bokstäver går bara inte ihop. Då är det bra att sätta sig någon annanstans än hemma, färre saker som jag distrahera en här. Men nu börjar koncentrationen svikta så får nog lägga ner plugget för idag. 
Linnea "Ankn" Dahlin i egen hög person:) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0