KÖPT lägenhet!! :O

Hej mina vänner! 
Här rullar vardagen på som bara den, hinner knappt med och reflektera över vad som händer. 
Fyra veckor av praktiken är avklarad nu har jag bara två veckor kvar här uppe sen ska jag få åka hem till Småland för ytterliggare två veckors praktik och sen en veckas ledigt. 
Så denna veckan är det praktik och jobb på schemat och sen nästa vecka är det dags för examenspatient samt avslutning av första praktikplatsen och det bästa av allt..... på onsdagen hämtar vi äntligen hem lille Herman:D Kan inte beskriva hur mycket jag längtar! 
 
Just de ja, jag måste ju berätta att vi har köpt lägenhet!! Helt galet och superläskigt men det känns så rätt och jag kan knappt fatta att vi ska få vårt eget hem nu jag och min Olle! 
Inflyttning är i mitten av maj så det blir precis när jag kommer upp igen efter min vistelse i söder! Så mer bilder och info om lägenheten få komma då:) 
 
Här kommer ett gäng bilder från förra helgen då det var påsk och Fredrik och Eva var uppe och hälsade på från Uppsala. En riktigt rolig helg med firande av bland annat lägenhetsköp och påskafton :)
Eva och hunden Doris som vi var hundvakt åt under påskhelgen. 
Grillning ute vid tjuvholmssundet
Doris
Olles brosdotter Alicia och jag 
 
Jag somnade i solen och Doris utnyttjade läget
Champange och jordgubbar för att fira lägenhetsköp
Pectorial-pump-jam på gymmet :D
Och det är inte lätt att bli gammal och få dålig syn Eva, men det löset vi med pannlampa;) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0