x-fit + legday...

Idag är det tisdag vilket betyder att jag körde 30 min x-fit i morse, underbara x-fit. 
Ibland, eller ja oftast är det så sjukt motigt att ta sig till gymmat på mornarna. Det är ju så skönt att bara stänga av väckarklockan och få sova en timme till. Men så vet man känslan efteråt när man kommer hem från morgonträningarna och hur härligt trött man är samtidigt som man har fått så mcyket ny energi plus att frukosten smakar tio gånger bättre efter att man tränat!
Så det bästa är att inte tänka så mycket när klockan ringer utan bara gå upp, ta på sig träningskläderna och kila iväg!
 
Nu i eftermiddag körde jag ben med Ankan. Nog sagt om det.
Nu ska jag bädda ner mig i soffan och kolla ett avsint TYRANT!!! Olle är nere i södra sverige någonstans och leker millitär hela veckan så jag är själv här, vilket betyder att det är jag och Nutella burken ikväll;)
(Får passa på när han inte ser) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0