remember your cardio

Hej där mina söta få!
Har ni haft en bra helg? 
Min har varit lugn och skön även fast vi hela tiden har haft någonting för oss. I lördags åkte jag och Olle ut till ett ställe som heter Nimisel, ligger ca 45 min från Luleå vid Råneälven. Där finns det en bastu som är tillgänglig för allmänheten. Så vi lånade med oss hunden Zacke åkte ut dit och fiskade, grillade, bastade och badade i den svinkalla älven! En riktigt fin höstdag och heldags aktivitet, dock ingen fisk...
Igår, söndags åkte vi och badade på badhus med Olles bror och brorsbarn. Och efter det blev det lunch och lite bäbismys hemms hos dem. 
På kvällen begav vi oss till gymmet och svettades. 
 
Nu har jag precis kommit hem från gymmet, har varit där med Ankan och kört 30 min mage och sen 45 min IW. Länge sen jag körde ren uthållig konditionsträning så kände att det va dags för det, och oj va skönt när det är gjort. Nu ska jag slänga mig i duschen och sen kila över till Ankan för mys hela kvällen lång! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0