Busväder...

Riktigt ruskväder här i Luleå idag.. regn och blåst! 
Men vad passar väll bättre då än att kila till gymmet och svettas inne i värmen;) 
Mötte i alla fall upp Malin nu i eftermiddags och körde ben och rumpa, riktigt kul att träna ihop igen. händer inte så ofta längre. 
 
men vi körde i alla fall dessa övningarna:  
- Squat i olika varianter; breda, smala, exentriska och med stopp på sin svagaste punk.
- Hip thrusters
- Ben press
- Cable kicks
 
Allt som allt blev det 1h och 15 min träning, inklusinve en bra uppvämning;) Idag va jag noga med både den allmäna och spesifika uppvämningen. Får ge det några fler chanser innan jag kan säga om det gör någon skilland för mina prestationer. Men idag kändes det då bra.
Den tunna dunjackan är framtagen här i norr!
Träningspeppad?;)
Mallis i Cable kicks!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0