Fredag, lördag och söndag

Hej allihopa!
Idag är det söndag vilket betyder att det är måndag imorgon!
Min helg har varit hur bra som helst, Olle kom hem i fredags eftermiddag efter två veckors militär övning nere i Småland så bara det gjorde ju att min helg blev lyckad;) 
Men så i fredags efter han kommit hem kilade vi till gymmet och efter det lagade vi middag och myste framför en film. Efter det runt halv tio gick vi ut mot skybaren för att möta upp Malin och Max för drinkar. En super mysig kväll blev det med andra ord!
 
Lördagen började vi med lite sovmorgon och långfrukost:) Efter det blev det såklart en sväng på gymmet. Jag körde 30 min Funktional Moves och 30 min TRX, riktigt svettigt å härlig start på helgen!
Efter gymmet tog vi en lunch på stan och begav oss sen hem till Simon och Emelie där det blev årets först julfika med glögg och pepparkakor med grönmögelost, mums mums! 
Nöjd efter 2 x 30 minuters svettande:)
Passade på att testa Olles uniform när han höll på att packa upp sin packning här i går, tyckte den satt som en smäck;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0