En helg i Kåbdalis

Då var v 45 till ända och vilken härlig vecka det har varit:)
Fick en grym avslutning på praktiken ute på ortopeden, jag fick instruktörsernjudande på ett av de stor gymmen här i stan och så fick jag avsluta helgen med Ben, Beccy &co i Kåbdalis. 
 
För er som inte vet vad Kåbdalis är så är det en skidanläggning norr om Luleå som mina kusiner äger. Anläggningen är inte stor men det som är häftigt är att (typ) världens alla landslag just nu befinner sig där för tillfället för att ladda upp inför VärldsCupen i Levi nästa helg. Så i lördags åt vi middag med hela värdseliten:D Lite starstruck blir jag av alla atleter. 
Det har med andra ord vart en riktigt bra vecka och med ett riktigt bra avslut:)
Söndagmorgon i Kåbdalis
Landslagstjejer på häst
Ben och Beccy:)
Ylva Stålnacke kan det där med att äta en rejäl lunch;)
På väg hem!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0