Träna, plugga, träääna...

Plugg plugg och mer plugg... Ojojoj vad jag längtar tills den 16 december! För då tar jag jullov ända fram till den 7 januari, änsta helt jullov i alla fall. Lite plugg får jag ta med mig hem över jul men pluggar just nu som en tok bara för att slippa behöva ta med någrar böker hem. 
Men idag är det tisdag som ni säkert har koll på, min dag har jag spenderat på skolan med grupparbete och nu i eftermiddag var jag och Olle ute på F21 (millitära flygbasen här i Luleå) med Bella och Hank och körde ett träningpass där ute på deras gym och som vi sen avslutade med en härlig bastu. Riktigt kuligt må jag säga:)
 
Tänkte uppdareta er lite om hur det går angående mitt instruktörsjobb på det nya gymmet. Jag var på utbildning där förra tisdagen, så denna veckan har jag suttit och börjat knepa ihop egna pass i vattengymnastik. Ska jag vara ärlig så va jag lite tveksam till vattengymnastik, hade aldrig riktigt testat på det och hade väll lite förutfattade meningar om att det mest är för tanter. 
Men jag måste ta tillbaka mina åsikter angående detta, jag har varit helt slut i kroppen efter varje vattenpass jag varit på och jag är fast besluten med att mina pass ska vara så sjuk jobbig att jag själv inte orkar utföra dem! 
Men nästa vecka är det dags att visa upp mina pass för instruktörer på gymmet och så får jag en litet utvärdering på det:) 
Aningens nervös är jag över att bli bedömd kan jag säga, men ska ändå bli kul.
Träna, träna, trääääänaa!:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0