På väg om vanligt till skolan...

Min hjärna är total mos... det är plugg plugg och plugg.. någonting annat hinns inte med! Ett träningpass har jag hunnit med denna veckan ETT! 
Okej om jag hade varit sjukt effektiv igår så hade jag hunnit tränat en timme men energin finns inte där!
Idag är ska jag och gruppen färdigställa vårt 100-miljoners-siders-arbet!! Ni anar inte hur skönt det ska bli när denna dagen är slut! 
Men vill också säga att: WOW! sicken underbar grupp jag blev ihop lottad med, sicket teamarbete vi haft! Men det ska också bli skönt att se era ansikten varje dag;) 
 
Vi har haft Zacke på besök under en veckas tid också.. riktigt tomt nu när han inte är här längre..
 
Träningen i tisdags!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0