Juli

Ja då kan man ju undra om jag lever eller ej med tanke på den dåliga uppdateringen här, men det gör jag (än så länge). 
Juli är redan här och mycket mer om det har jag inte å säga. Vill komma in här efter dessa månader och skriva en rikgit roligt och underhållande inlägg men det kan jag inte. Säker och ting händer och förändras och det blir ibland för mycket. Just nu är det för mycket. Någonting har här och jag har inte bestämt mig hur öppen jag ska vara med det. 
 
Men förutom det så har jag ju världens finaste illa vovve som ni inte fått någon uuppdatering om. Herman växer så det knakar och väger idag 2 kg och snart har han väll nått sin maxvikt. Så mycket större än vad han är idag blir han trots allt inte. Herman gillar att gnaga på torkad kycklingfilé leka med bästisten Rut (en mops valp) och sova. Denna hund älskar att sova!!! 
Saker han inte tycker om är ut och gå när det regnar, han avskyr att bli blöt. Vilket enligt mig är förståligt då han ser ut som en råtta när han blir blöt och vem vill egentligen se ut som en råtta? Just saying! 
 
Ja vi får la se om det dyker upp några fler inlägg här inom en snar framtid, vi får la hoppas;) 
Som sagt han gillar att sova! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0