Tillbak i Luleå!

Hej alla! Då va jullovet över och jag befinner mig nu tillbaka i Luleå. 
Har verkligen haft ett helt underbart lov med massa mys med familjen "träningsläger" och nyårsfirande i Mora och så fyra underbara dagar som avslutning i London! 
Har en hel del bilder som jag tänkte att det får dyka upp lite allt eftersom här. 
 
Men nu är det januari! och 2015! Och det är en ingen rast och ingen ro, nästa vecka ska vi tenta av hösten som varit och sen efter det börjar jag min 5:e termin vilket är min näst sista, tokigt vad tiden går fort! 
 
Nu har jag tyvärr inte tid att sitta här och skriva mer, måste skriva klart lite arbeten och sen ska jag iväg och köra lunch spinning och core. 
Puss på er så länge!
Ja kollar man runt om så är det ju inte myckt till julkänsla! Men det röda fina knäckäpplet va då juligt och gott i alla fall:) En bild från hemma i söder nu i december. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0