Pass 300 blev 305

Mitt förra nyårslöfte var att jag skulle utföra 300 träningspass under året. Till slut blev det hela 305 pass vilket resulterari ett genomsnitt på 5,86 pass i veckan. Detta har varit mitt bästa träningsår någonsin och jag tänkte fortsätta med samma stil detta året dock ska jag lägga till en detalj och det är kosten. Jag ska bli bättre med min kost inte äta så mycket sötsaker utan försöka hålla mig till bra mat i stället! Inte lätt för en inbiten sockergris som jag men utmaningar är bra:) 
 
Så vad säger ni, är ni sugna på en utmaningen? 
Tycker vi gör en pass utmaning för 2015, #pass2015. 
Man får välja antingen 100, 200 eller 300 pass på ett år. Det är helt individuellt och behöver inte delges.
Och för att motivera varandra kan vi väll hashtag'a #pass2015 om man lägger ut någon träningsbild eller liknande:)! 
Hade varit så roligt om några ville haka på;) 
Det va ett riktigt schlager-spinning-pass på lunchen idag, massa bllng bling och hemska schlagerlåtar så det nästan sprutade ut öronen på mig:P men upplägget va kanon och svetten bara ran:D 

Kommentarer
Postat av: B

Alltså 305 är inte sunt och det vet du!...

Svar: Du vet att du måste vara med på utmaningen eller hur?!!!;)
l i n n e a

2015-01-09 @ 00:48:40
URL: http://www.benjaminandreasson.se
Postat av: B

Klart jag vet det! 100+ var mitt mål va? Får snart ta och göra pass 1 av 100..

Svar: Så rätt så:)!!! japp det är bara att köra igång!
l i n n e a

2015-01-09 @ 11:45:19
URL: http://www.benjaminandreasson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0