Sista vilodagen

Idag är sista vilodagen efter min insluensa jag haft. 
Igår va jag ute på en långpromenad med Ankan och idag blev det änu en långpromenad nu på eftermiddan och nu känner jag mig tillräckligt pigg i kroppen för att våga dra igång med träningen så imon äntligen ska jag ta mig till gymmet och svettas lite:)
Annars då mina vänner nått nytt? 
Jag har i alla fall gått in på min sjukde vecka av tio veckors praktik och det är så roligt. Nu är jag på ortopeden här på Luleå sjukhus och det är riktigt häftiga patientfall man får vara med om, otroligt spännande och lärorikt!!!! 
Men man är också helt slut om dagarna med alla intryck och att hela tiden måste använda hjärnan så mycket. Allt är så nytt så inget kommer automatiskt. Men det går bättre och bättre och man blir säkrare och säkrare! 
 
Men nu är det matlagningn på g här och sen tidigt i säng! Puss å hej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0