Rollator och kryckor på jobbet

Hejdär!
Mitt knä är fortsatt svullet och eländigt men det är tur att man har sin praktik på en avdelning där det finns mängder med gånghjälpmedel;) Så jag har haltat omkring på avdelningen med både kryckor och rollator, och fått några skratt från patienter här och där :D
Var i alla fall  hos läkaren idag och fått det undersökt och det verkar väll inte så låvande, så en ny remiss till magnetröntgen är beställd. 
Så drar igång med rehabiliteringsträning nu på en gång, så motionscykel 2 ggr om dagen utan motstånd och lite rehab övningar på det.
 
Nu är jag precis hemkommen från gymmet, helt svett efter konditionsträning. Och då undrar ni hur det gick till? Mitt knä ska ju jobba utan morstånd!
Det är sant, så då är det tur att det finns en armcykel och stakmaskin på gymet. Så körde 30 min motioncykel och 30 min tabataintervaller på armcykeln och stakmaskinen = helt slut. Avslutade med tre bålövningar x3. 
Nöjd tjej efteråt! 
Lunch innan träningen med Olle på Sallads- och Sushi Baren!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0