Nu mår jag som en kvinnlig kung!

Sicken energi jag haft idag. 
Hade slutbedömning med min handledare idag på praktiken. Jag har ju gjort mina fem första veckors praktik som fysioterapeut nu och jag är så galet nöjd med min slutbedömning, ojojoj va taggade jag är nu över att få komma till nästa ställe. Så nu väntar fem nya veckor, startar på måndag, som jag ska spendera på ortopeden här i Luleå!
 
Men i alla fall har jag haft en super bra sista dag hos Marina. Slutade vid 15 som vanligt stack hem och städade lägenheten, vill ju att det ska se någerlunda bra ut här när min man kommer hem ikväll;) 
Efter det stacka jag ut och sprang, har så mycket träningsvärk i hela kroppen så kännde att jag va tvungen att sticka ut och jogga bort slagget lite och få en ordentlig uppvärmning av kroppen innan jag skulle köra ett tabatapass på gymet.
Och oj va bra löpningen gick idag, det kändes så lätt och mina trasiga knän gjorde inga motstånd, allt bara flöt och då blir det ju bara så kul!
Totalt blev det knappt 8 km och efter dem 8 kilometrarna va jag rätt nöjd egentligen med dagens träning men så va det ju mina så härliga militärgranne Johan som höll i dagen Tabata och det ville jag ju helt enkelt inte missa. Så det blev en halv timmes slitande där innan jag gick, nöjd och stolt som tuppen efter min presation idag, hem till vår kära lägenhet där jag nu sitter i skrivande stund och räknar ner minutrarna tills Olle kommer hem! 
 
Har ni fått någon träning gjort idag? (Riktar frågan lite extra till Ben och Uno;) 
 

Kommentarer
Postat av: Benjamin

Klart jag har tränat, det blev en situps när jag reste mig ur sängen. Precis lagom en grå fredagmorgon som denna...

2014-10-03 @ 10:17:26
URL: http://www.bybenjamin.se/blogg
Postat av: Uno

Tränat hela hösten!!

2014-10-20 @ 11:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0