Nojjig över mitt knä

Jaha mina kära, träningen igår slutade inte riktigt som jag tänkt mig. Gjorde illa mitt redan dåliga och opererade knä på tabatapasset igår. Under utfallshopp så kommer jag fel och det small till i knät.. blir lite smått irriterad på mig själv att man aldrig kan lära sig känna sina begränsningar! 
Så idag är knät svullet och ömt vid belastning, så får väll linka fram på jobbet idag och hoppas på att det inte blir värre. 
Blir i alla fall glad av mina nya Kari Traa tröja som jag har på mig idag:) Så rosa åå fin! 
 

Kommentarer
Postat av: Benjamin

Du måste ju ta det lugnt!..

2014-10-20 @ 09:35:07
URL: http://www.bybenjamin.se/blogg
Postat av: Uno

Vem är förvånad?

2014-10-20 @ 11:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0