Svettigt svettigt

Har haft en skön dag över lag tycker jag. Skola på förmiddagen, sen hem och käkade lunch och lite plugg. Eftet det mötte jag upp Ankan på Unik kafé och tog en kaffe och försökte planera allt skolarbete men det blev mest prat om annat istället;) 
Efter det stack jag till mitt älskade gym Inpuls, har varit så mycket på det nya gymmet för att försöka komma in i det, men det va riktigt skönt att vara tillbaka på min gammla gym. 
Körde 45 min spinning och 30 min tabata, svetten bara rann! Love It:) 
Nu sitter jag vid matbordet och vräker i mig mat!! Love It to;) 
Imrgon är det seiminarium och redovisning av vår VFU (praktiken alltså) är faktiskt lite nervös. Jag brukar inte vara så nervös men nu fladdrar det lite i magen faktiskt.... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0