Smidig som ett kylskåp och taktkänsla som en...

Kom precis hem frn gymmet och det va länge sen jag gick ifrån gymmet och va så missnöjd som jag är just nu...
Jag tänkte att jag skulle testa en timmes areobic, ja menar hur svårt kunde det va liksom...?
Jag kommer in i salen och medelåldern ligger väll på en sådär 55 år, alla damer + att jag drog nog ner medelåldern med 30 år. Vid det här laget tänkte jag (VERKLIGEN) hur svårt kan detta va egentligen? 
Och sen sätter musiken igång och till de kommer alla dessa miljoners steg åt alla håll och hundra olika konstiga namn på alla olika fotplaceringar och snurrar hit och dit. 
Och självklart så va alla damer runt omkring mig helt otroligt duktiga och grasiösa, medans jag... ja jag tänker nog inte ens försöka förklara hur jag såg ut. Och det värsta av allt är att instruktören berömmer mig efteråt genom att säga: "Oj vad du kämpade för att hänga med genom hela passet, men du va ju... *lite för lång paus*... jätteduktig" 
 
Men det va ändå ganska kul, men i det stora hela så var det nog min hjärna som fick sig ett träningspass snarare än mitt flås. 
Tror inte det bli några fler areobics pass för min del;) Not my thing!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0