Lördag!

Idag är det lördag och om 3 dagar åker jag söder ut för att fira jul hemma i Småland med hela tjocka släkten, sen åker jag upp till Mora för att fira nyår med Olle och alla hans vänner. Efter nyår åker vi en sväng till London på minisemester innan vi beger oss tillbaka till Luleå den 7 januari! 
Så ser mitt jullov ut i stora drag, och vad jag längtar efter att få vara lite ledig!!! 
Men först ska jag klara av två skoldagar till som är fyllda av seminarium... så nu är det verkligen slutspurten!
 
Igår blev det äntligen ett träningspass för min del, va helt otroligt opepp efter en heldag med raportskrivning men min käre man fick med mig till gymmet och efteråt kändes det ju hur bra som helt! 
På kvällen mötte vi sen upp Bella och Hank och gick på bio där vi såg Hobbit filmen och som vi sen avslutade med en öl på Unik. 
Va hemma runt 01.00 och somnade som stockar!
Idag har vi julstädat då vi ska fira JULAFTON här på Trädgårdsgatan imorgon:D Så nu är det fin fint här!
Vad jag ska göra nu kan jag inte tala om då jag vet att det personen som det berör läser denna blogg och vill ju inte förstöra överraskningen. 
Men ikväll blir det i alla fall filmkväll i Kallaxtornet, flygledartornet här på Luleå flygplats, då Olle ska jobba natten och jag inte känner för att vara själv hemma så då förljer jag med och assisterar med popcorn och gottis:) 
Ha en trevligt lördag alla där ute:) 
Tjuvstartade med att tända det 3:e ljuset i morse, busigt! 
Snö, Har ni fått någon snö nere i söder än? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0