I morgon åker jag!

Idag är det måndag och jag har precis kommit hem från gymmet, varit där och hållit mittt allra första vattenpass! Det va så kul och det kändes så bra! Dock var det 35 grader inne i simmhallen så svetten bara rann om mig där jag stod på kanten och hoppade! Så nästa gång blir det shorts och linne istället för långärmat och långbrallor! 
 
Nu är det lunch dags för mig och sen iväg till skolan och ha seminariu i pedagogik tror jag;D har ingen kolla längre känner jag, har nog redan tagit jullov;) men det går nog bra. 
Tänkte slänga in lite bilder från helgen som får sammanfatta detta inlägg! 
Puss på er:)
Film mys i Kallaxtornet i lördag kväll:)
Blev några avbrott i filmen när flygplanen ropade i högtalarna! 
I Söndags efter lunch vart vi bjudna till Simon och Emelie på julfika, så vi körde en uppladning med starkglögg och massa gottis innan vi begav oss ut i skidspåret på eftermiddagen. Kanske inte bästa sättet att ladda upp inför träning men oj va allt va gott!!!
På kvällen sen firade vi lite julafton då vi kommer fira den riktiga julaftonen på olika håll. Så vi lagade två rätters och drack lite moserande och delade ut våra julklappar! Super mys! 
Min Olle!
Älgfilé, mums!!
MAT:) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0