Sjuk men glad ändå:)

Hej allihopa:)
Jaha jag åkte på ytterliggare en förkylning, den kom i fredags och golvade mig totalt..:P Nä men både jag och Olle har legat hela helgen mer eller mindre helt utslagna. Men idag är det mycket bättre, så har varit på ortopeden och jobbat idag och efter det gick jag faktiskt till gymmet och körde min rehab för knät, vilket kändes behövligt.
 
Det är också sista veckan på min praktik för denna hösten. Herrejesus (närstan så jag bli religös) vad tiden har gått fort, 10 veckor, bara försvunnit sådär. Tycker det ska bli kul att komma tillbaka till skolan men samtisigt vill jag inte lämna ortopeden. Trivs verkligen så bra där, som fiskn i vattnet där eller som indianen i kanoten eller som tuppen i hönsgården.. ja ni fattar;) 
 
Imorgon ska jag iallafall till sjukgymnasten (angående knät) eller ska faktiskt till två olika, en 8.40 och en 9.40. Har bokat tid hos två mest för att det är kul att bli undersökt och så får man höra två olikas åsikten, alltid lär man sig något:)
Men innan dess ska jag på en intervju. Säger inte mer om det just nu, utan får berätta mer om det senare om det går bra imorgon vill säga:) 
 
Men nu ska jag ta lite mellis och skriva klart mitt arbete som ska in denna veckan. Ha en fortsatt bra kväll!
På vägen hem från gymmet, mörkt som natten är det här uppe nu efter kl 16.
Mellis!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0