Kolla Header'n!!

Men hallå, har ni sett viken snygg ny header jag har fått!
För er som känner mig, och vet hur jag är med teckniska saker över lag, kan ju lista ut med *rumpa* att det inte är jag som har fixat detta med den nya snygga header'n. Utan det är min fantastiska kusin Ylva som ordnat detta åt mig! Är så glad och tacksam:)  
 
Nu tänkte jag också berätta lite om intervjun jag va på i morse. Den va på ett gym & rehabcenter här i stan där jag nu ska får bli utbildad som instruktör för gruppträning. Så tanken är nu att jag ska gå på så mycket pass jag orkar nu i en månad och sen ska vi sammanfatta och se vilka pass som passar mig:) 
Det ska verkligen bli kul och att få jobba extra med det som jag ändå älskar att gör, jag menar kan det bli bättre?
 
Så jag är precis hemkommen där ifrån nu, har varit på spinning 30 min och power core 30 min, härligt och intensivt! Nu blir det mat och mys med mig själv i soffan då Olle är på millitärövning i 2 hela veckor nu.. trist men sånt är livet:)
Nöjd med min dag;) 
Och tack igen till Ylva som fixade ihop headern och tack till mamma Eva som tagit bilden!
 

Kommentarer
Postat av: Ylva

Det var så lite så :) <3

2014-11-04 @ 23:08:22
URL: http://ylvagustafsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0