Frukost efter morgonträning...

... är det bästa som finns!!!
Denna morgon bestämde jag mig för att testa ett nytt pass jag aldrig gjort tidigare. 
När jag vaknade upp i morse och kollade ut och insåg att termometern stod på -10 va jag sädär sugen på att bege mig mot gymmet och köra ett kettelbel pass som jag egentligen hade planarat in att jag skulle göra. Sängen va bra mycket mer lockand. 
Men så kollade jag på schemat och såg att de hade ett vattegympapass nu på morgon också, så jag tänkte att det skulle ju vara trevligt med en varm basäng att flyta tunt i en timme. 
Det blev inte så mycket flytande, utan jag blev glatt överraskad över hur tungt passet va. Nn sitter jag här helt slut (framförallt i mina ben) och njuter av en välförtjänt bananpankaka:) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0